DET ÄR OKEJ ATT SPÅRA UR




Jisses. Vad ska jag göra med mitt liv? Nu känns dt bara som om jag står still.. Nu står jag vid ett vägskäl där ena skylten pekar hemåt till Sverige (ösd/umeå/ramneå) medan den andra säger Oslo (alltså stanna kvar)..
det är inte alls lätt, känns som om det skulle vara så jäkla trist o lämna brudarna, har det verkligen så himla skoj, men.. vad ska jag göra här? om jag inte har jobb vill säga. Har sökt på ett café typ, så om inte de hör av sig så vet jag inte. Måste egentligen försöka söka lite jobb via internet också, det vore helt klart det bästa. Men än så länge har jag ju vart för lat för det.. men får försöka ta tag i det någon dag. söka nåt jobb iaf!
Tips på vad man kan göra med sitt liv?

Hur som helst kommer ju underbara Kattis den 28'e o hälsar på, om jag nu åker hem så åker jag hem med henne, back to swe. Huvudsaken för mig är iaf att jag fått testat på känns det som, men om jag vill testa på mera, vet jag ju självklart inte.. än iaf?

We'll see. Hur som helst när jag kommer hem nästa gång ska Mommie få i födelsedagspresent av mig o Krille, en överraskning! åh, han kommer bli så lycklig, haha :) övertygad storasyster!

Nej, vet inte vad som hänt, men allt jag tänker på just nu är hästar hästar hästar.
jag vill ha massa money o köpa typ 2 hästar, det hade varit min dröm. och få börja tävla och hitta bra hästvänner som har egna hästar o vill rida med mig :) eller kanske 3 hästar, haha, aja, 2 till o börja med :)
åh, jag vill leva min dröm !

Sen skulle jag vilja ha hus utomlands dit jag kan åka ett par gånger om året för en längre tid (då skaffar jag fodervärdar till mina hästar). JAG BEHÖVER HÄSTAR.

åh. nu har jag en jobbig tid känner jag! poor me.

Ska gå till sängs o hoppas på en bätrre dag imorn :)
puss babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0