DATING IN THE DARK


Nu har vi städat och jag har packat NÄSTAN alla mina grejer, känns så himla trist att åka härifrån faktiskt! Känns bara konstigt! vad ska jag göra hemma ungefär? men men, på nåt sätt löser det sig.. Jag får väl sluta som hemmafru som Krille i värsta fall! Vore jävligt skönt ändå faktiskt, när jag har häst där, också kan jag ta dit Cassie, helt underbart o bara åka iväg till stallet o softa, rida och så, ta sig en prommis med vovven :) skönt liv!
Hade bara önskat att Krlle var rik, då hade jag också kunna shoppa varje dag ;) hehe, vilket drömliv!

Men aja, nu ska v kika på dating in the dark :) det är fan asbra, typ andra gången jag ser det, men, haha!

Nu saknar jag Katarina Moström! Ska bli grymt att få främmande i helgen, både Kattis och sen kommer Mackan och Robin :)

puss & peace på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0