BESLUTSÅNGEST



Oh, va jobbigt detta är. Har beslutsångest så det bara skriker om det!
Vet inte riktigt vad jag ska göra?

Jag har 3 alternativ att välja mellan ...


1. Ta en häst som jag gillar, men som dock har en pålagring som vi tror börja spöka.
Känner henne jag ska låna av.

2. Leta upp en annan häst och ta på foder, från någon som jag inte känner ..

3. Köpa/ låna häst för senare köp av någon som jag inte känner..


Någon som kan hjälpa mig?
Har ju fasiken stallplats och grejer nu, som jag inte tackat ja till än!
Vilket jag borde göra så fort som möjligt innan någon annan får den!!!

Fast iofs, kommer ju garanterat ha häst inom 3 veckor, det har jag bestämt mig för..
Så kanske jag borde tacka ja och ställa dit hästen sen?
Det låter ju faktiskt bra.... eller???

tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0