VÅRA BÄSTA ÅR



Nu sitter jag o kikar på Våra bästa år. det gör jag nog de flesta dagar jag sitter här i min ensamhet i Kristoffers lägenhet, haha. fy, vad jag tycker synd om mig själv ;)
men, man ska se livet från den ljusa sidan och imorgon kommer Katarina och DÅ jäklar ska vi ut o söka jobb :)
det ser jag fram emot! jag undrar om folk gör det här i umeå, springer runt på stan och lämnar in cv'n? hur som helst ska vi göra det iaf :) jag hoppas hon kommer tidigt!

idag tror jag att jag & Krille ska äta vårrullar, mmmmmmmmmmm, min favorit!

vet inte om jag har ork för att ta mig upp och gå till mormor, hade varit kul o träffa henne, men jag känner mig sjukt lat idag. ska nog försöka ta mig ut o gå ut & gå en 45 minuter iaf, så jag får röra på fet-fläsket lite! he he.
kan vara sjukt behövligt.

igårkväll hade vi bara mys och låg o kikade på Bruce, den allsmäktige.

puss sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0