VAD ETT SAMTAL KAN GÖRA MYCKET

men FINALLY! haha.

de hade äntligen fått in mitt polisregisterutdrag till Umeå kommun, så jag kunde lägga in tillgänglighet när jag kunde jobba... and guess what? dom ringde typ 30 min efter ;)

det går bra nu, kompis det går bra nu.

ska få jobba ons- tor i Holmsund på ett dagis där, och sen har jag fått en HEL vecka på ett dagis i Täfteå i slutet på februari! detta är grymt :) det hördes som om de hade mycket mera jobb på G, så detta kan nog bli bra.



fan va ett samtal kan göra mycket! happy happy!

....gruvar mig dock skitmycket eftersom jag är sååå kass med barn :s får as-panik
om de börjar gråta eller gör illa sig! åh, snälla säg att detta kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0