TRÅKIGASTE DAGEN EVER


Har verkligen gjort NADA idag. så lite som man bara kan göra.
inget nytt på jobbfronten, nope. har sökt ca 18 jobb nu det sista, inget som hänt efter det.
känns skittrist.

verkar inte som om kattis kommer något heller, ännu segare känns det.
jag kommer dö såhär, arbetslös, instängd och ensam i en liten lägenhet utan ugn. längtar tills det äntligen blir helg och Krille får vara ledig och umgås med mig. eller jag umgås med honom.

imorn M-Å-S-T-E jag ta mig ut på stan, gå på biblioteket och kopiera cv'n och springa runt på stan och langa ut.
vi får väl se om jag kommer så mycket längre på det viset. worth a shot.

Såhär känner jag mig just nu ..




jag önskar att en vänlig själv skulle kunna komma hit och dra med mig ut på träning eller andra saker.
gud vilken liten deprest- svacka jag hamnat i nu! hehe.

nu ska jag sluta mata er med massa skit. ska förbereda någon äcklig mat till Krille nu.
pusssssssssssssssssssssshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0