TIDEN RINNER UT



Då var vi en dag närmare pensionen, fylla 40 och för att inte glömma döden.
det låter hemskt, i know. men sant är det!

Idag blev jag väckt av en granne som ringde o ville veta hur Queenly's namn stavades, haha.
jag har skitbra grannar, förutom när de ringer och väcker en på morgonen!

Idag ska jag försöka städa ihop lite här, ska sortera strumpor och ska åka bort till hästarna och försöka ta en ridtur!
Såg att mitt paket skickades IGÅR från hööks, usch så sent, nu vill jag inte ens ha det känner jag...

Hörs sen!
peace!




40 årskalas vi hade hemma på gården för ett par år sedan.
JA, vi har faktiskt varit musikaliska av oss, Queenly, Bell och Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0