PREMIÄR



Helt underbart att få sitta på hästryggen igen :)
red i 45 min ungefär, sen fick det vara nog. Kom hem med en svettig Lillan, och jag likaså, he he.
Hon har fetproblem med vänster galopp, skitjobbigt..
men vi får se i helgen om det blir en sväng upp till ridskolan med henne :)
fick mocka idag också, så det känns skönt att kunna göra någon nytta, uppskattar så sjukt att jag får vara där så ni vet inte.

Det var faktiskt premiär för i år att rida och underbart är ju ordet, som sagt.
Nu vill jag baaaaara ha mina grejer från HÖÖKS, om dom bara kunde skynda skynda att skicka!

nu kommer strax papi hem så vi ska äta någon mat.

puss på er. cya.



Lillan redo för avfärd ..



Lilla lurvbollen ..! eller "Isbjörnen" .
.




På gång! ..och så jäkla nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0