PARADISBADET



Nu sitter jag här, har blivit sjuk, ont i halsen, hostig, ont i huvudet, rödsprängda ögon.. you name it. FÖRKYLD.
känns inge vidare då vi bestämt oss för att åka till paradisbadet med mommie och hans vän denna dag, vi ska även gå på hockey. men eftersom vi redan köpt biljetter är det bara att pallra sig iväg i -27 grader. hoppas att bilen inte fryser bara!

Igår fick jag vara på ett fritids, först typ "lärarassistent" till två elever i 3-4'an (JAG SKA IAF INTE BLI LÄRARE HAR JAG BESTÄMT) och det var väl helt okej, och sen fick jag pallra mig bort på fritids då dom slutade.
Var väl helt OK, men jag föredrar SÅÅÅ mycket hellre ett småbarnsdagis, så mysigt där! :)

De ringde i fredags och hörde om jag kunde vara på ett dagis i Obbola, (som jag faktiskt sökt en 75% tjänst på som inte är klar ännu). så nu gäller det att visa framfötterna och flirta lite ;) så vi får se.
Men det känns ju skönt att de har så mycket jobb som de faktiskt har, så slipper jag vara i den lilla lilla lägenheten och bara glo.

Nej, nu ska jag ta o packa lite till Mommie (eftersom det är en överraskning kan de ju inte göra det själv), och till mig själv. sen ska vi nog försöka pallra oss iväg!

remember - hostmedicin & nässpray + MASSSA snytpapper!!

puss i pannan på er



Modo - Djurgården ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0