OVER AND OUT


Har tagit en liten "bloggpaus" nu när jag börjat jobba så mkt, är så trött på kvällarna nuförtiden, haha, är ju inte van vid såna här småknärtar! men det går bra att jobba på dagis, har 3 veckors jobb i rad nu, helt galet vad mkt jobb de verkar ha!

har iaf fått ett privat meddelande på facebook av nån kille som jag inte har en aning om vem det är, men han har iaf skrivit att jag är sjukligt liik den här tjejen.. och det känns ju som om man inte skickar till nån man inte känner om den inte är extremt lik? vad tycks?




Patricia ????                                                        Natasha ????


Har även fått en kommentar från min släkting för några år sedan om att jag är sjukt lik Keira Knightley? haha!
tror jag knappast, så snygg som hon är!.......



Patricia ????                                                          Keira?????



haha, lägg in en kommentar vad ni tycker!

Puss i pannan
    Patricia

Kommentarer
Postat av: sofia

du är faktiskt lite lik båda domdär tjejerna!

2011-02-24 @ 10:15:11
Postat av: Emelie

Tycker du är grymt lik Nicole Richie!

2011-02-27 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0