NÄR PLANER GÅR ÅT SKOGEN



hm. hade ju tänkt att jag skulle rida idag, men ack nej, det är lite kallt + att det toksnöat så.. where the hell am i supposed to be? kan inte rida nånstans, plus att jag är så sjukt känslig, kommer fan frysa arslet av mig.

hann iaf bort igår o mocka + pyssla lite med hästarna, så nöjd blev jag!

idag blir det att åka en sväng till Acj och hälsa på henne och se hur mycket lilla Nova-Lee växt :) spännande, har fasen itne träffat henne på 4 månader, G A L E T !

Sen tar jag väl ett stopp i Ramsele hos Katarina o se vad vi ska hitta på.

Hade ju tänkt att åka med Tina till Sandra o hälsa på lillbebisen där med, men Sandra är ju så ooootrooooligt duktig på att svara i sin telefon så jag tror jag dör..! men det får väl bli en annan dag.

Nu är jag hungrig (vilket jag absolut inte brukar vara såhär tidigt på morgonen) så jag ska väl kasta i mig någon frukt eller nåt liknande.

puss på er o ha en bra lördag.



nostalgi från gymnasietiden! fan, honken, var har du tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0