MY FAVOURITES



Detta är de bloggar jag "oftast" brukar följa, men mina favoriter iaf ..

TOP 6.

6. www./tyras.nextinfashion.se - Tyra Sjöstedt, snygg tjej, snygga kläder.

5. www.gynning.net - Vår egen Carolina "underbara" Gynning :) behöver man säga mer?

4. www.josieswall.blogg.se - Josefine Ringblom, en 24-åring från Torsby som flyttat till Holland med sin pojkvän som är fotbollsproffs. Nu - gravid. Toksnygga kläder, men en aning jobbig då hon bara tjatar om hur mycket hon älskar sin pojkvän och blablablabla.

(jag brukar tycka att det visar sig rätt genomskinligt att det brister rätt bra när man tjatar SÅ om det hela tiden. men det är min känsla.)

3. www.mevanita.com - Vem känner inte igen "den blåsta bruden" från bartenderskolan? och hon som var med i lyxfällan? Vanita Bergman, haha, roligare, härligare och positivare människa finns ju bara inte! Älskar henne!

2. www.kenzas.se - såklart! älskar hennes kläder, helt underbart, är SÅ avis på hennes skönhet, hon är så jäkla NATURLIGT fin, sådär som hela världen vill va.

första plats går faktiskt till.............

1. www.gndd.se - Caroline Gant. En cool brud från Lidingö som kör sitt eget race! Diggar henne!


Nu har iaf jag bestämt mig för vad jag ska göra.
Jag ska gå på stan & kika! Har ju ett par presentkort som jag inte använt ! ;)

puss & ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0