LURAD AV MIG SJÄLV


Åh, har nyss varit o kikat i världens finaste stall! nej, kanske inte, men det verkar så otroligt bra! DÄR skulle jag mer än gärna vilja ha min häst. underbart.
en anställd där hade inte varit dit och fodrat/tagit in hästarna, så vem fick ställa upp om inte patricia persson?
hade ingen aning om var de 100 tals (som det kändes som) hästarna skulle stå, men på nåt sätt lyckades jag i slutändan!

men, på vägen från stallet, när jag hade fått min tur visad, slog det mig......
HERREGUD, jag har inget jobb, jag har inga pengar, jag har INGENTING. hur hade jag tänkt att detta skulle gå?
som jag sagt förut och som jag säger idag, jag HATAR pengar. jag hatar att inte ha pengar. jag hatar att inte ha ett jobb. det suger så förskräckligt mycket.

så än så länge på ett brrrrraaaaaa tag lär jag nog inte få mig någon plats där.. frågan är om jag kommer få ett jobb, och någon inkomst innan sommaren ens! usch, vad jag hatar den här känslan.

imorn ska jag ta mig upp, jag ska ut och söka jobb! därmed basta! JAG ska få en lön den 27'e den här månaden, även om den är liten så SKA jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0