JUST MY LUCK


Har haft en kortdag idag, slutade 12, sjukt skönt efter 2 låååååånga heldagar!
Har kommit hem, tänkte tvätta, men såklart är det fullt i tvättstugan bara för det. just my luck.
Så jag tog och plockade undan lite i lägenheten så det ser någorlunda beboeligt ut! Så nu har Kattis precis kommit, får se vad vi ska hitta på, dra en runda på stan och bara va snygg eller om vi hänger här i lägenheten och är ännu snyggare. nej, vi drar nog ut på stan, nåt må man göra! :)

Idag var iaf en hemsk upplevelse jag hade på dagis, jag satt såklart själv med alla barn vid ett bord då vi skulle äta lunch, två ungar satt (1-åringar) på båda sidorna om mig, och SÅKLART satte en av dom i halsen, blev alldeles röd i ansiktet och ingen luft, fick typ kräk-reflexer och började spotta ut all mat. PANIKEN bröt ut hos mig, och det första jag gör är att ta snabbt av honom haklappen (why??)! tog upp honom från stolen och sen lade vi han ner på knäet och började slå lite på ryggen till han fått ur allt. usch va hemskt det var, har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv kändes det som! fyfasen, det vill jag inte vara med om igen.....

aja, nu ska vi nog försöka röra på fläsket!

LITEN MUSIKBOMB !!!!!!!!!!! 



Gagas superduper braiga nya låt!



Veronica Maggio




DETTA ÄR MIN FRAMTIDA FAVORITLÅT! (har dock inte kommit ut ännu)
men då den kommer ut är det my favourite!

remember, jag var först!
he he..





ludacris mm... -tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0