JAG ÄR DÖD FÖR DIG


Vaknade upp med sprängande huvudvärk när Krille klev upp till jobbet. Ville inte att han skulle gå.
Kunde inte somna om heller för jag kunde inte få tankarna ur huvudet plus att jag trodde det skulle explodera.
den här dagen som varit så efterlängtad, är bara så extremt tom. finns inget att vara glad för längre.

Men.
bara pga igår.
tänk att en annan människa kan få en att känna sig så liten. så himla värdelös.


men jag är arg. åh vad jag är arg. önskar att jag bara kunde släppa det och låta det vara.
det går mig på nerverna. ville kasta sönder allt i lägenheten igår efter dörren hade stängts.
höll mig dock i behåll.

 du är inte ens värd dessa känslor.

skulle vilja skriva ut all hat & besvikelse och alla andra konstiga känslor jag känner.
men jag vet vilka som läser här, och därför är det förbjudet.

jag vill inte låtas mig dra ner så mycket som det gör, tro mig. men det gör det, & it hurts.


jag tror du visat mig vad hat innebär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0