IM ON MY WAY





I fredags blev en trevlig kväll, träffade trevligt folk!
Hamnade på en fest med Krilles kompisar, hockeykillar hela högen.
haha, det var så himla roligt när vi hade varit där ett tag och då jag började titta på vad alla
hade för kläder på sig, de var 6 killar och Krille + jag. ALLA 6 killar (inte krille då)
hade en schack-rutig skjorta på sig och ett par jeans, haha, det bara skriker hockeykillar.. :P
det var kul :)

igår åkte jag o Krille ut till Björn o Anette och tänkte hälsa på (min morbror), men de var såklart inte hemma, så vi drog oss vidare ut till ÖB och handlade lite där. sen åkte vi hem och bara låg hela kvällen, kollade på melodifestivalen som SÖG. varför skickar man iväg Brolle framfär Christian Walz?
sverige får fan skylla sig själv som inte ens kommer top 10 i Eurovision Song contest om man skickar iväg såna låtar. P-insamt!

aja, om 1 timme ska vi åka o kika på stallet och få en guidning iaf :) får se hur det ser ut och om det blir något av detta, eller vad det blir. SPÄNNANDE!
aja, ha en bra söndag iaf!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0