IM GOING HOME, TO THE PLACE WHERE I BELONG



Idag har jag jobbat min sista dag i Holmsund, det känns sååååå tråkigt alltså, alla ungar har verkligen börjat tycka om mig och springer efter mig hela tiden, och jag har fkatiskt börjat tycka om dom otroligt mycket jag med!
det känns lite jobbigt må jag säga.. menmen!

Jag har iaf kommit fram till att jag älskar nog barn, alltså, jag blir verkligen glad av att vara runt omkring dem :) är inte samma gamla sura patricia som jag annars brukar vara :b hehe..
känner mig såååå mycket nöjdare på kvällarna nu när jag kommer hem! har också lärt mig hur man tröstar ett barn den här veckan, fasen, jag är GRYM.

Idag ringde dem från bemanningen igen, jag som trodde jag var ledig imorn, men ack nej ;) (lycklig för det!)
så ringde dom och ville jag skulle jobba på ett fritids här i stan :) känns lite spännande, trist att det bara är en dag. menmen..! har ju iaf fått ihop en HEL arbetsvecka, vilket är skitbra!

det ser rätt ljust ut för mig just nu, det är ju mycket upp och ner, men.. det ser jäkligt ljust ut just nu :)
och imorn blir det hemfärd.

På lördag tar jag och Krille med oss Mommie och en av hans kompisar, för att ge han hans födelsedagspresent. Pojken äger ju ALLT, han behöver inget mera materiellt, därför tänkte vi att vi skulle ta han och Emil och åka till Övik för att gå på paradisbadet och sen på kvällen ska vi gå på hockey.
MEN SÄG INGENTING TILL HONOM (ni som har kontakt med han) FÖR AAAAAALLLLLLLLT ÄR EN STOR ÖVERRASKNING! han kommer bli överlycklig alltså :) men då får han inget veta!
det känns skitkul!

igår tog jag ur mitt lööshår, fyyyyyfan va äckligt mycket "dreads" jag fått i hårbotten, blev ju av med 35% av allt hår jag hade totalt, det suger. lovade mig själv att jag ALDRIG mer ska ha löshår iaf (förutom clips, det går bra).

men aja, nu ska jag se till o pussa lite på Kristoffer innan han åker på sin träning :)


BIG LOVE.
Patricia


DET HÄR ÄR MIN SVARTA SKJORTA SOM ÄR SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN, MIN ÄLSKADE!

(tänkte lägga in en ny bild, men har inte den blekaste om hur fasen man får över bilderna från telefon till datorn på Krilles dator.. lovar, det blir en ny bild nästa gång!)

Kommentarer
Postat av: Anette

Men vad roligt att du trivs med att jobba på förskola! Skulle ju vara kul om du fick ett längre vik. men allt du kan få är ju bra :)

2011-02-18 @ 10:18:39
Postat av: Mostern

Så jäkla kul att allt går bra nu! Gud, Fritids tror jag skulle vara skitkul, Eddie älskar verkligen sitt Fritids, dom verkar ha så jäkla kul!!Dom har bingo, levande memory, bakar, drejjar, fiskar, badar..u name it! KRAM

2011-02-18 @ 14:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0