ÄNTLIGEN FREDAG



jag orkar inte, såg på  termometern och då blev det mindre lockande att gå ut när jag bara har typ vårkläder med mig (-10 c) . så nope, not today.



Mitt nya nagellack "Dust & Diamonds" som jag velat ha såå länge. så snyggt!
Även mitt nya halsband, love it! sjukt nöjd över att jag hade mina presentkort :-)

Vet inte om ni ser någon skillnad på mitt hår, jag klippte det, blev så leds på det långa slängiga, så jag klippte av det :-) så otroligt skönt!



nu är jag vithårig igen, så som jag suktat efter detta... MEN, har sån enorm lust att färga det brunt igen! GAH.
jag hatar att hårfärg finns, man borde få ha sin naturliga färg.. men shit, kul o gå runt med råttfärgat hår?
nej, det här måste jag kanske fundera lite över .. hehe!





Ser ni vilken söt "text" jag satt upp ovanför sängen i Krilles lägenhet?
för er som inte ser så står det "you complete me" :)
köpt på tradera, tradera är den bästa sidan på hela internet, jag älskar tradera.

OCH ÄNTLIGEN. äntligen äntligen är det fredag, och äntligen slipper jag vara ensam i 2 dagar :) wiho!
skitnöjd tjej!

fet puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0