GUMMIBRALLOR

Sry att jag vart så dålig på att blogga. har inte haft tid!
lördagen var MYCKET lyckad. great :) (förutom att modo inte vann dock).

ni vet såna där lack-leggings? haha, igår var jag på ett dagis där alla barn kom och drog i mina leggings, "hallå, fröken.. varför har du gummibyxor?" Haha, så söt!

har fått jobb resten av veckan också, typ 2,5 mil utanför umeå. så nu måste jag nog åka, en timme i förväg för att jag ska kunna hitta, haha, good luck.

Kattis har ju följt med till Umeå också, så nu ligger hon här på golvet (ja, såklart på en madrass) och sover.
haha, hon skrattade nyss i sömn, lite rädd jag blev :)

aja, nu ska jag åka, cya l8r !

LOVE
   Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0