GOOD DAY MATE



det jag menar är att det varit en bra dag, he he.
har vart till anna o rikke och myst med både anna o nova-lee ! åh, va hon blivit stor den lilla tjejen! :)
blir så sugen på en liten, men haha, som jag säger, det är mååååååånga år kvar innan jag är redo för den rollen!

efter det åkte jag till Kattis för o planera kvällen, det lutade åt stan men efter att jag ringde Krille linné så ändrade jag mig snabbt o det blev Edsele byfest istället, haha! det ser jag faktistk sjukt fram emot :) känns askul!
så det är dit jag o kattis drar!

efter det drog jag hem o åt, nu får vi se om Krille dyker upp snart elle rhur det blir.....

ska iaf ha min NYA glittriga BLÅA klänning ikväll :) vet inte riktigt vad jag ska ha till än, blir nog lackleggings eller ett par spets-tights! ni får se en pic sedan.

puss påe r o ha en G-RYM lördagkväll för det ska jag ha!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0