FÖRSTA FEBRUARI





Idag verkar det vara en helt OK dag ute, dock inte någon sol, men det är på nåt sätt ändå vårkänsla då det är LJUST ute och inte MÖRKT. känns bra. och inte blåsigt, så det är bra ridväder :-)

Nu är det 4'e dagen som är efter att jag beställde grejerna från Hööks, hoppas de kommer!
Fast Kattis skulle komma kring 2 (då posten kommer) så jag måste försöka hinna åka till stallet innan det..
MEn det löser sig :-) längtar nu tills jag sitter uppe i sadeln!

Nu ska jag gå o äta lite lasagne till frukost (älskar att vara hemma igen och äta normal mat!!)
och sen drar jag väl bort mig till stallet :-)

hoppas alla läsare får en wunderfull day!
och förhoppningsvis överlever jag ridturen o inte ramlar av o slår huvet i isbacken..! hehe

pussssssss



Corvette & Carmen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0