FÖRBEREDANDE



Nu tänkte jag förbereda lite inför Krille kommer hem & vi ska fira vår 3-årsdag.
Tänkte börja med att gå o lägga mig i ett solarium, känns som om det kan vara välbehövt på alla sätt och vis.
Sen ska jag gå o handla lite mys, plocka ihop lite här hemma och förbereda maten ..
vilken mat jag ska göra vet jag inte än ..

Tacka gud för att google finns, så man kan googla middagstips!

Sen ska han få sin present som jag köpte till han! :-)
det var skitsvårt att köpa en 3-årspresent till han, så det blev bara nån tröja. simpelt!
jisses,
sen måste jag fixa till mig, ser ut som ett as idag! hehe

Nu - sola och handla !




Kommentarer
Postat av: Anette

Harregud, TRE år!! Tänk vad tiden går fort...!

2011-02-10 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0