FÖDELSEDAGSPARTY


Idag har Mommie sitt födelsedags- "party" som det så fint kallas!
Jag håller på att städa upp litegrann så det ser något beboeligt ut! hehe
De skulle ha en skattjakt, men jag vet fasiken inte var jag ska gömma skatten!?!? dom kommer ju drunkna i snön de stackars barnen om jag ska gömma de typ i skogen, det är ju extremt mycket snö här!

Kom ihåg lista ...

- kolla Mommies rum så det ser uppstädat ut
- plocka ihop lite till
- handla (får inte handla förrän posten kommit, så jag ser om mitt paket kommit)
- åka till stallet och mocka (rida om jag hinner?)
- MÅSTE hinna duscha
- förbereda lekarna (kortspelsleken, ryska posten (fjutfjuuut) och charader).

hm, säkert hundratals grejer jag glömt, men... det visar sig väl!

STOR BLÖT PUSS PÅ ER.



Jag på gatufesten 2010. toksnygg kombination jag hade då, wow, är
grymt imponerad av mig själv! ;) skulle dock bytt ut örhängena..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0