FEBBY



idag har varit en skitskön dag. Det är faktiskt skönt o tvinga sig upp på morgonen ibland (var dötrött ändå) klev upp vid typ 08.20, sov hos Kattis inatt :-) det var kul!
sen åkte vi direkt till Kramfors och gick på dollar, fick b la. med mig en hundkorg hem! ÄR SJUKT billigt där!
Sen åkte vi på skattkistan i solle och där har det faktiskt blivit sämre må jag säga! fick med mig någon liten prydnadsängel för typ 10 kr eller nåt därifrån..

Sen åkte vi till Kattis o gosade med hennes minimala hundvalpar, åh va underbart! dom var sjukt söta, är nästan så jag önskar att jag också hade några, men ack nej, skulle nog inte ha någon glad pappa då, har ju fakitskt redan världens bästa hund :) haha, sen hade kattis en katt som verkligen hatade mig, skrek och viftade på svansen och blängde på mig hela tiden, trodde han skulle hoppa nerför trappen där ett tag o attackera mig, men jag lyckades hålla mig undan!

Så nu är jag hemma, trött som en gris är jag! och en sjukt glad Cassie står här nedanför o viftar på svansen för att jag ÄNTLIGEN är hemma! gud, vad jag älskar henne!

Snart är det alla hjärtans dag också...... vad gör man då egentligen? vad ger man?
ni som har pojkvän/flickvän, vad gör/ger ni? tips?


aja, nu ska jag bara packa upp en blomma som jag också fick med mig hem, så inte den dör.
en present till min pappa :-) underbar dotter jag är! hihi. sen ska jag sova!

nu ska jag bli en sparande människa iaf, ska inte slösa mina pengar något mera!
en påminnelse till mig själv!

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0