EN LYCKAD DAG


Var skitnervös som sagt innan jag åkte på jobb imorse, puh, men det gick HUR bra som helst :)
jag är nog kanske bättre med ungar än vad jag tror, he he ;) dom trodde iaf att jag var utbildad för jag hade "så god hand" med ungarna och faktiskt kan få dem att sitta still så länge som dom gjorde! Det måste väl vara positivt?! i hope.

aja, efter jobb kom Krille och hämtade mig och sen åkte vi direkt till Björn och Anette för en alla hjärtansdag middag! sjukt god mat, pressad potatis (mmm.. att man inte äter det oftare?!) och en kycklinggryta med grädde och ädelost! SÅ gott. det var så kul att få träffa småkusinerna och deras nya katter också :)
sen satt vi väl mest bara o surrade ett tag och har precis kommit hem nu.

Detta var nog den bästa alla hjärtans dag jag haft :) hehe.

ha en bra kväll nu, imorn blir det jobb igen på samma ställe, 07.30-16.30! :) sen jobb ons-tors, och de trodde att de hade jobb på fredag också, so we'll see! :)

BIG KISS!



en gammal asig bild av mig. (orkar inte byta).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar gå riktigt bra för dig nu tjejen, du verkar så glad och positivt!!

2011-02-15 @ 08:12:14
Postat av: Anette

Kul att du tycker så :)

2011-02-16 @ 08:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0