ELFTE FEBRUARI



Har talat med dom på Södra Umeå Ryttarförening (SURF), där jag fått stallplats, ska dit och kika på söndag eller nästa vecka någon gång, känns spännande!! :)

jag har iaf bestämt mig att det är En speciell häst jag vill ha hit, och om jag inte får henne (om hon nu inte är helt bra i benet) så vill jag nog inte ha någon. jag får nöja mig med att åka hem på helgerna och pyssla på isf.

Ikväll verkar det iaf som om Krille vill ha med mig ut, puh, är snorkallt ute. men vi har varit på systemet och allt verkar ju typ fixat. måste sminka mig lite bara o så. hörde att det var någon fest på haga, så vi får se vad det blir.

känner jag seriöst ingen som bor i Umeå, haha, som vill umgås? haha.
dom jag känner/har känt är ju bara nå tofflar som inte får umgås med mig pga deras tjejer säger så, blir så less på såna människor. fastän jag sagt att vi kan ju hitta på något tillsammans med dom också, så ack nej..
 tjejer är dum i huvet och killar är fan så mesig.

blöt puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0