DÖBRA KVÄLL




Idag har jag som sagt vart o ridit (vilket jag blir dölyycklig av!) och sen kom Kattis, underbara Katarina som ställer upp i vått och torrt alltid! tror inte jag nånsin kommer hitta någon bättre vän än henne! hon gör mig dunderglad!
Bara jag får hit Krille är jag faktiskt just för det här ögonblicket lyckligast i världen!

Har hyrt en skitkass film iaf "the new daughter", se den INTE! monster-film, vilket jag hatar hehe.
men vi hade det trevligt ändå med lite hårfärgning o grejer!
imorn ska vi dra till Sollefteå för o va hundvakt, sen hade vi samtidigt tänkt dra till Kramfors för o dra på dollar :)
älskar detta billiga land! lovely.

aja. godnatt babes!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0