DET ÄR MIN POJKVÄN VI TALAR OM


Det var mkt trevligt i lördags, att gå på byfest, haha, det är inte varje helg det händer!
Märktes dock att det var Edselebor där, haha :P

Nu hörni, är jag back in the city! Umeå. kom fram till lägenheten igår, var ju väldigt *host* fint städat... men, det är ju min pojkvän vi talar om, så överraskad är jag ju inte! :) därför har jag tagit med mig lite lampor o ljus o grejer och tänkte b la. städa bort jul-ljusstaken som FORTFARANDE står i hans fönster ....(?).
han har tur som har mig, gullponken! :)  han är ju soms agt o jobbar, så jag har inte så mkt annat för mig.
imorn blir det nog till o dra till mormor på Willmans (däck, för o va specifik) och höra om hon behöver hjälp + dra ut lite CV'n så jag kan springa runt på stan med Katarina på onsdag- torsdag - fredag och söka jobb :) känns kul nu då man har sån bra merit faktiskt! (från norge). PLUS GLÖM EJ, jag ska låna en hammare + spik så jag kan hänga upp fina grejer på väggarna :) (wacko att Krille inte äger en hammare eller?).

aja, det är väl bäst att jag börjar, har long way to go innan jag är klar här!

have an awesome day!

simma lugnt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0