ALONE IN THE DARK



för ett tag sedan kom K hem igen och nu har han dragit lika fort, och vad tror ni jag gör? haha.
inget ofc! det jag älskar att göra, det jag gör varje dag och kan inte leva utan! absolut ingenting <3

jag har insett att jag fan måste ta ut mitt extentions snart, usch gruvar mig.
har haft det sen före jul någon gång, så snart 2 månader.. har börjat odla dreads-bollar vid hårbotten och mmm, vad jag älskar den känslan! nej, inte alls, jag får sjukt med panik! men ska iaf ha det över denna helgen, så det blir väl att dra ur det nästa vecka nån gång..

tro om jag ska måla mina naglar med mitt nya fina nagellack och kasta i en hårfärg och försöka få bort min snygga utväxt? ;)

i'll show you later!
puss i pannan, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0