ALLA HJÄRTANS


Idag blev jag väckt av ett samtal från kommunen, ska åka iväg och jobba 09.00-17.00 på ett dagis på Teg!
Så nu väntar jag på att Mormor ska komma och hämta mig, det var så kallt idag så jag får snålskjuts (drygt -20c).

Jag är FETT nervös, eller jag kommer bli det. har ingen aning om var jag hamnar, och jag är livrädd för barn, jag måste försöka lära mig som jag var förut, då blev man ju som ett barn själv, men jag är livrädd att jag ska göra något fel så jag typ vågar knappt ta för mig! tänk om jag typ skulle råka slå ett barn? PANIKEN.

we'll see.
Idag är jag & Krille bjuden till Björn och Anette på middag, åker dit direkt efter jag slutat..
Sen lär det väl troligtvis bara bli att vi åker hem o myser eftersom det är alla <3-dag.

oooh, va nervös jag börjar bli. haha. skulle typ önska att mormor kunde följa med mig in haha!
hur det skulle se ut, alltså ;)

men aja, ha en bra dag allesammans och jag önskar mig själv lycka till.......! jisses.
puss i pannan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0