2 DRUNK


usch och fy för helgen. inte värd det för fem jävla öre (inget illa ment).
fick en jävla kanonfylla och minns inte ett piss efter vi kom till strömsund. jävla sug.
hakade på chroffe o några till dit.. hade vart bättre att sitta hemma o kolla på melodifestivalen istället.
haha, men stort tack för allt johnny gradin, galne människa. :)

kom oss iaf till Junsele sen och min älskade underbaring till pojkvän följde med oss hem, det var såå värt.
jag ska gifta mig med honom. han är mitt livs kärlek, finns ingen annan för mig.
Kristoffer Byström
 ♥ Patricia Persson = SANT !

har iaf bestämt mig för att bli nykterist. ge mig på ett försök, för detta går inte längre.

bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0