ADDICTED, CANT HELP IT.

Hej alla fina och alla fula (för dom som föredrar kalla sig det).

Jag ääääälskar kommentarer, fan vilken jäkla KICK man får, vare sig det är positiva eller negativa.
GIVE ME MORE. inga kommentarer - ingen blogg. hur fasen ska jag annars veta att det är någon som läser mina superbraiga inlägg?

en superbra fråga.. (kan nog vara den absolut bästa fråga jag nånsin ställt i denna blogg.)
vad gillar NI/DU att läsa om i bloggar?
Några exempel kan vara
-träning/kost/kroppar
-mode/smink/utseende
-vardag/jobb/privata liv
(EXEMPEL, alltså.)

En sak jag bara måste få sagt, som må vara det absolut snyggaste jag vet just nu.


SILVERMETALLIC NAGELLACK. kärlekkärlekkärlek.
jag dör så snyggt. få upp en bild i ert huvud med det nagellacket, sjukt mycket silverringar på händerna,
stora fjäderörhängen (bruna/svarta), ett par snygga åtsittande mörkare jeans, ett vitt linne med glitter o glamour + en stilren ljus kavaj/eller en stilren tunika med spets i kanterna (VIT). sjukt snyggt.

för övrigt får ni en bild på mig, vet inte om ni ser mitt nya fina örhänge? love it. inköpt från ur o penn, billigt o bra!


näe, nu ska jag fortsätta förbereda mitt pyssel inför morgondagen på dagis.
need to. pusses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska fortsätt skriva! Jag läser mest bloggar nör jag känner någon, för att "hänga med" personens liv...typ!! Du är bäst, saknar dig!!!

2011-12-19 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0