FREAKIN' AMAZING

helt otroligt. jag är lycklig. har nu fått reda på att jag fått förlängt på mitt dagis som jag
jobbar på, och ska få vara där ända fram till 1'a mars :) happy happy.
har även fått reda på att jag ska vara med o öppna en ny avdelning där och det menas
också med att JAG kommer få börja hålla i inskolningar och dylikt, känns
jättesuperduperkul och jag mår bra när folk ger mig ansvar, annars tycker jag man
inte lär sig något. jag VILL ta ansvar, och känna mig behövd. det är guld, that's it.

min pälsklings-lillan, jag är världens segaste på att rycka hennes man och hon blir alltid
så sjukt irriterad o uttråkad med tanke på att det tar "bara" ca 2 timmar, hehe.
därför tänkte jag nu att jag kunde försöka klippa henne, blev inte direkt dåligt, men det
blev absolut inte bra, haha. nästa gång ska jag nog köra på att rycka manen ändå ;)
blir ju så mycket finare o jämnare då :)


förövrigt är jag fetpank o lycklig. dock lite ängslig för att jag inte har råd till klappar!
men jag får skjuta fram det o kanske ge krille lite senare istället, han är ju den viktigaste
för mig :) vad ska ni ge era pojk/flick-vänner i julklapp? :)



Detta är mina två absolut bästa finaste vänner. Love !

Kommentarer
Postat av: anna

jag ska ge en onepiece till min pojkvän, känns som att det "modet" är förbi men kan ändå vara skönt att ha på söndagarna. han ska även få en hår trimmer för han ser ut som en riktig tomte nu!

Tack för en toppen blogg!

2011-12-09 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0