WHAT A DISASTER

Usch och fyfan.
måste bara säga att I LOVE UVI! (urinvägsinfektion, för att vara mera specifik).
har dock klarat mig sen kring jul, good for me. Men jag får det typ ca 3 ggr per år, och jag hatar det.
som tur är så har jag massa tabletter kvar sen jag var i norge (slipper jag åka in på sjukhuset hela tiden) så nu är det
bara att käka pencillin!

Har K's dator nu, så jag har typ inga bilder. Men kan säga att jag och hannis var ute i gunnismark igår och red. Vi hoppade lite. haha, akilles är SÅ snygg, mihloo.... ja, mihloo gör siitt bästa :-) hehe, han har ju dock ett par år på nacken!



snajsig pic!



hoppar på alla 4, ser det ut som haha ;) och tjockisen ovanpå!



Akilles och hannis!



Jag hade en extremt konstig sits, vet inte vart den kom ifrån, och vad gör mina händer där!?
måste filma nästa gång för att se hur jag rider alltså, haha.

jag kommer troligtvis komma med en SURPRISE till er snart:)
you'll see.....


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0