VARFÖR MÅSTE ALLA VARA SÅ JÄVLA PERFEKT?



Varför är det en strävan efter perfektion folk försöker uppnå hela tiden? perfektion är något som inte existerar, det finns inte, folk har sina brister hur de än försöker dölja dem, så finns de alltid där, under ytan.

utåt sett ska allt se så jäkla bra ut hela tiden. men, VARENDA JÄVEL har sina brister, varenda par har sina brister, varenda människa gråter, alla mår dåligt ibland, alla bråkar.

Det var bara en tanke som slog mig, i den här världen finns det en norm som säger att jag inte får vara jag, för då är jag inte frisk, då mår jag inte bra, eller så är jag bara jätteknäpp och borde läggas in på psyket.


kanske att jag är galen, men då är världen minst lika galen.

Kommentarer
Postat av: Mostern

Menar du typ sånna perfekta som vi som var på festen ;) haha ;) Nej, håller med. Älskar människor som är naturliga, bjuder på sig själv utan att skämmas och kan vara klädd lite hur som,Det är bara härligt! TACK igen för att ni kom :)

2011-08-28 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0