NU GÄLLER DET


I måndags drog ju jag o Hannii ner till bollnäs för att kika på hästar, hoppstammade VDL-hingstar, som jag senare fick reda på att de ej var könsmogna ännu, och att det faktiskt kan ta mellan 1-3 år, så det bidde inget köp pga att ingen här uppe i Umeå tar emot hingstar i sina stall, det närmaste ligger i Vännäs och känns inte OK att åka ut dit varje dag med tanke på att det är en sträcka, skulle för övrigt inte ha råd heller.

Så nu har jag pratat lite med min släkting om att få låna en häst av henne, ett halvblod, så jag hoppas verkligen nu! Har ju fixat stallplats och allt, så det vore helt underbart :-) trivs så bra med denna hästen också!!!
Har stallplats from 1 september isåfall, och eftersom jag inte gör något på fritiden så skulle det vara så kul och SÅ bra för mig att ha häst, stallet ligger dessutom ca 1 km från där jag o K bor ;)

Nu ska jag iväg till Hanna & Johannes och hitta på en grej, åh vad jag längtar! Det känns SÅ rätt den här gången och SÅ bra!! Som jag längtat o väntat på den här dagen, måste ha väntat i 3 år nu!!

BYE!
Skriver sen då jag kommit hem igen :-)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0