MYSHELG



Ikväll drar jag, Hannis & våra pojkar Krille & (Jo)Hannes ut till havet för att bada badtunna, äta mat, dricka vin/cider/öl/minttu/sprit (osv), och kanske ta ett dopp i havet o bara mysa!
Allt är packat & klart, nu väntar vi bara på att Krillis ska komma hem så vi får börja dra oss mot Ostnäs! :-)


I helgen kommer Krilles Mami (Maria) och Janne (hennes karl) hit och hälsar på, det känns hyperkul!
Ingen har ju faktiskt varit hit från någon av våra släktar och sett hur det ser ut då vi fått allt iordning än! haha, det kom jag på nu, och vi har bott här i 3 månader.. kul!

I helgen får jag också reda på om jag får ta hästen på foder eller inte :-) Jag hoppas så sjukt mycket, det skulle vara så himla kul!

Ha en jättebra helg, för det tänker verkligen jag ha!
Puuuuussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0