I.S.2.B.U.R.N

Varför vill inte K se världens bästa film på datorn? Spela roll om det är en dator eller tv, då det gäller världens just nu bästa film !! Inception, för övrigt!
Jag har nu börjat på mitt nya jobb (som bara varade 1 vecka, hehe) och jag trivs oerhört bra :)

Har förresten dessutom fått "tillbaka" mitt gamla jobb på 22% som jag gatt säga upp mig ifrån innan sommaren (eftersom ingen ville anställa mig då det blev sånt klater med schema eftersom jag hade ett annat jobb också).
Så, det känns skönt.

Idag fyllde världens bästa Lukas år!!! Vi hade köpt ett radiostyrt flygplan till honom. Så svårt att köpa presenter till 11-åringar :s när jag fyllde 11 fick jag min första häst :) det var det bästa som hänt mig, vilken lycka.

Nu ska jag tvinga Krille att kolla på inception med mig.

På måndag ska jag åka iväg på en tripp med världens kulaste brulla.. vad jag ska göra får ni läsa på måndagkväll ;)
hihi, ÅH, vad jag längtar, detta är verkligen avgörande för mig!!!!

STOR puss!



VÄRLDENS FINASTE LILLAN & JAG.



It sucks to be you right now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0