DUNK DUNK DUNK I HELA HUSET



FEST öööverallt, jag har jobbat ikväll och slutade kl 21. Nu sitter jag o kikar på dum dummare 2. min pojkvän är såklart borta o gör andra saker, med en flaska i handen skulle jag tro!... ;) DUNK DUNK DUNK DUNK hör jag i hela huset, tror vi hamnat i ett riktigt partyhus, förutom surgubben som bor till höger om oss..! imorgon blir det nog utgång för mig.

Jag kommer aldrig förstå mig på min pojkvän i vissa lägen. Hur har ni det, förstår ni alltid varför er karl gör si och så?
Jag skulle verkligen vilja ha en bok med killars alla konstiga beteenden. Kanske jag ska skriva en bok om tjejer - till killar, som jag kan ha i nästa liv (om jag då skulle bli kille?) . och i nästa liv kan jag då skriva ett om killar - till tjejer, till mitt nästnästa liv? det blev skumt, haha.

Ah, en sak är säker och det är att killar är konstiga, väldigt konstiga.
som man säger, you cant live with them, but you cant live without them ;)
sant så sant!

ÅH, vad jag längtar till måndag, detta är inte klokt! Eller på söndag kl 11 har jag ett möte som jag först ska på,
sen jäklar äre bara o köra! wie!

nu ska jag fortsätta lyssna på dunkdunk och kolla dum o dummare 2 i min ensamhet.



Ha en bra helg gullpluttar.

Puss
Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0