DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅT GOTT ...





Längtar såå efter dig !
Bli september nu tycker jag :)


nu börjar sommaren närma sig slutet. känns hemskt med tanke på att jag fan inte hunnit nånting. vilken hemsk sommar jag haft. har jobbat ihjäl mig, missat alla festivaler, hunnit sola 2 ggr, badat 2 ggr, och sen har jag bara jobbat. knappt hunnit umgås med någon annan än mig själv och de jag jobbar med.
aja, nu är det snart över. dags för att återgå till det gamla och börja på dagis igen. börjar med en mjukstart och kör tis-ons veckan som kommer.

På fredag åker vi äntligen ner till moster i katrineholm på deras 30-årskalas! Jag längtar :)
Och veckan efter det blir det september, helt sjukt vad fort det går.

Nu har jag bestämt mig för att börja spara pengar och förhoppningsvis åka utomlands om 1-2 år en sväng.

Puss på er. nu har jag ont i huvudet och ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0