WELCOME TO HOLLYWOOD


Det må vara den bästa låten just nu! Den är så grymt shöön, lyssna på den..
Welcome to hollywood - Flipsyde

För övrigt känns det skitdrygt att jobba ikv, är dock bara 2 timmar, så egentligen är det ju lugnt. Men lite jobbig tid, jag brukar ju gå o lägga mig när jag ska börja jobba, 23-01 jobbar jag.
Imorn är det en fullspäckad dag med jobb.

Nästa helg ska jag soooooooova ut så det bara skriiiiker om det! har inte fått sova ut på 3 veckor totalt blir det. men, tur man överlever det ändå :) sen när jag slutat jobba på detta 3 veckors vik eller extra-resurs som jag är just nu, så ska jag se till att lyxa till det lite, stänga av telen och vara ledig 1-2 dagar :) men sen vill jag jobba igen!

Har inte heller fått tag på något sommarjobb, eller... Jo, det har jag väl, på ålderdomshem o grejer, men jag är så leds på det så jag tänker nog tacka nej. Satsar på dagis nu fullt ut, de lär nog behöva vikarier under sommaren också :)

nu ska jag åka iväg på Ö&B sen ska jag möta upp brorsan en sväng, tro det eller ej!

Ha en bra helg, alla fina!
Stor puss
   
Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0