THE TIME HAS COME



Hemkommen efter en helg hos mormor, har varit skönt att få vila upp sig. Var ut och gick igår en sväng, men förutom det har jag tagit det galet lugnt.
Idag har jag och mormor varit och kikat på Loppis, det är rätt intressant faktiskt! Fick för mig att jag ska boka ett bord och sälja alla mina kläder och saker som jag inte använder till Loppisen på nolia 17/4. Vi får se hur det blir med den saken.

Fick iaf med mig lite fina saker hem.



4 jättestora vinglas i kristall !



2 jättelika te/kaffe-koppar till mig och Krille :) mys!



Kopparna :) (detta var från affären EXPO, både vinglasen och kopparna, såklart inget från loppisen, hehe)

Fick även med mig en EVEREST-jacka som jag kan ha när jag jobbar på dagiset, döbra!

Imorn ska ÄNTLIGEN jag & Krille åka och kika på vår nya lägenhet (förhoppningsvis), kommer bli så skönt att få flytta härifrån! Hur jag ska klara av att bo här i 2 månader till är ett mysterium, men tanken på att jag kommer få flytta härifrån kommer nog göra det lite lättare :)
Så imorn, Måndag kl. 19.00 är det dags, fy så spännande!
Hoppas det går bra!

Har ju som sagt varit och smygtittat lite hur det ser ut utanför och på vilket plan lägenheten ligger och så, och allt ser underbart ut :) stor gräsmatta på innergården där man kan samla kompisar och grilla & så på sommaren, och en balkong ut mot gården, ligger heller inte mitt inne i stan utan lite utanför, men är närmare till stan från den lägenheten än vad vi har det nu iaf, så allt är bara ++++ än sålänge ! :)

Nu ska jag städa, och sen åka och köpa tröstmat åt mig själv (blir såklart pizza, som jag faktiskt inte ätit på säkert 1,5 månad, MINST!) För snart kommer Krillis heeeeeeeem <3

Puss & Kärlek.
       
Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0