STACKARS, STACKARS BARN .....

Fick nyss höra vad som hänt hemma i lilla R .. tragiskt.

Förstår inte vad som får en att verkligen ta beslutet "idag SKA jag lämna allt".can't see it.
..och "modet" till att göra det, även om man skulle känna att jag verkligen inte pallade livet skulle jag aldrig ha modet till att göra det.
Men nog om det.
 Tycker SÅ synd om barnen, nog för att man kanske sett att det inte alltid varit det allra "bästa" hemmet för dem ibland, så är det absolut inte det för dem. de kommer alltid älska deras förälder och det kommer alltid vara deras största förebilder och det är där deras trygghet ligger. men plötsligt en dag finns den inte längre, borta med vinden.
Jag tycker att det är jäkligt lamt gjort mot sina egna barn.
 Gud så tragiskt. Det är såå orättvist för vissa så det är fan inte klokt.. Stackars, stackars barn. 

                                                                            Jag beklagar sorgen, verkligen.


Sånt här får en att tänka så konstigt alltså, så annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0