SNABBT STABILT OCH JÄTTEBRA

Det går bra som stryk nu för mig!

Fasen så mycket som hänt på 1 dag för mig!
Dagen började ångestfull, kliva upp på en måndagmorgon säger väl det mesta? usch och fy..

MEN, ca 3 timmar efter att jag klivit upp fick jag ett samtal "tjena, tjena! hoppas allt är bra, ville bara meddela att GRATTIS, du har fått jobbet", wie, humöret steg på topp på 2 röda! FAN så glad jag blev.

Jag arbetar numera som barnskötare (dock vikarie) på förskolor OCH har en fast tjänst som personlig assistent!


Vi hade ju sen tidigare (igår närmare bestämt) att vi skulle åka på teg och kika på en lägenhet, och dit åkte vi. Var tom tidigare än sagt, såklart, vi var ju dö-nyfiken!
Vi fick en jättebra överraskning, vi ska troligtvis få ta den redan den 1 MAJ! det är ju bara om 27 dagar !
Gud vad jag blev glad. Hoppas allt går som det ska nu.

Vilken lycka, en lägenhet och jobb på samma dag, vad är oddsen för det liksom?

NÅGON SOM ViLL HYRA EN 1'A CA 10 MINUTERS PROMENAD FRÅN CENTRUM I UMEÅ?
FROM 1/5-19/6 ?!?!?!?!?!? HÖR AV ER! HYRA: 2539;-
.

Just idag är jag stark, just idag är jag lycklig.

puss och kram!

BTW, jag såg på 4'an igår, filmen "TAKEN", hur bra som helst! ETT MÅSTE att se, värd! (tips!)



Längtar såå tills vi flyttar!!
(inte denna lägenheten!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0