NYA LÄGIS



Börjar bli som mr. K tror jag, haha, hittar på massa nya knäppa ökennamn till alla möjliga saker. "Lägis" - lägenheten. hehe.

Men snart får vi flytta och jag kan inte släppa det, vill sticka nu nu nu!
PS, nån som vill komma och flytt-städa till oss? ;) hehe.

Har spanat lite på inredning o grejer, HELST av allt skulle jag ju vilja ha det mesta vitt, även väggar o sånt, lite "shabby chic" men tror inte jag skulle palla ha en soffa i vitt, därför blir det väl lite annorlunda då vi köpt en svart soffa, så man får göra det bästa av situationen.





Kika här. (gjord i PAINT, så klaga inte!)
Visste inte heller hur jag skulle göra med skåpet, men haha, det fick bli som det blev :P
Och ja, det är beiga väggar i HELA lägenheten, förutom hallen o köket.. och toan, det blev bara sovrummet o vardagsrummet kvar då tror jag ;P Aja, vad tycks?

ÄLSKAR VITT, med silverdetaljer o något svarta detaljer (mest silver). SÅ JÄKLA snygggggt.
Längtar tills jag har alla pengar i världen så jag kan inreda hur jag vill, med alla design-grejer jag vill!
ÅH så kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0