NU FÅR DET VARA NOG

Herre min je.

Idag fick jag ett samtal från Stockholm .. För en tid sedan sökte jag ett jobb i New York, jaaa i USA..
Det var en svensk restaurang som jag sökte på, en tjänst som servitris.
De ville att jag skulle komma ner på intervju om jag fortfarande var intresserad, jag tackade nej.
Så jäkla dålig tajming så det är galet! Om de hade ringt 1,5 månad tidigare hade jag åkt dit, helt klart!
Nu har vi ju en lägenhet på G, jag har jobb och jag börjar så småningom, sakta men säkert få mig ett liv.
Så, jag blir tyvärr inte en New York - bo.. inte för stunden iaf .. ;)

En stund senare kom det in en man, en rektor på en förskola i Holmsund som ville att jag skulle komma och vikariera där i 3 veckor här framöver, "fine by me", så nu har jag jobb april ut iaf. that's goood.

Sen efter det fick jag ett till samtal, jag måste börja jobba som personlig assistent på lördag och söndag.
Så jag får inte åka hem som jag hade tänkt mig, tro mig, jag försökte säga ifrån att jag skulle hem, men ack nej, det funkade ej..!

Detta blir lite för stressigt för mig nu, helt crazy.

Jag har iaf fått mig en ny vän, och det är jag glad för :-)

Cya
  Patricia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går bra nu :D Go girl!! Puss

2011-04-08 @ 08:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0