MONEY, BYE BYE

Hatar att tänka/ säga så. AJ AJ AJ.
Gjorde av med ALLTFÖR mycket pengar igår.. snarare 7000 ;- .. Nu har jag säkert 2000 kvar att leva på denna månad. mat, bensin o annat.
Om ni undrar vad jag gjorde med pengarna så var jag skyldig pengar till han jag köpt bilen av (fick hämta den igår) och jag är FORTFARANDE skyldig han pengar. hm. Sen var vi ju och hämtade ut soffan vi hade reserverat, och pengarna drogs såklart från mitt konto dåe..

Har penga-ångest, önskar att jag kunde göra pengar själv eller att man hade överflöd i pengar på kontot. Jag köper faktiskt en triss-lott då och då i hopp om att jag ska vinna miljonen, men jag tror det är lite lurendrejerier där om jag får säga så. det högsta jag nånsin vunnit må vara 75 kr på en sån. Jäkla osis.
Men jag har ju tur i kärlek istället, antar jag.

Imorn kommer papi med c/o o ska låna lägenheten av oss, pga v75 här i stan. Så därför drar jag o Krille ut mot havet och slappar där :-) det ska bli skönt.


Om det är nån jag är skyldig pengar, (ska ta reda på det) SÅ får du dina pengar den 27/5, promise!

PUSSEN.
 
CA 18 DAGAR KVAR TILL FLYTT ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0