KAN MAN BLI LESS FÖR ATT DET GÅR FÖÖR BRA ?



Nu funderar jag på vad som händer, det är på topp just nu, jobb bara ramlar in och allt går bara framåt hela tiden! blev erbjuden ett jobb TILL idag, som personlig assistent. helt galet.
fastän jag inte ens har börjat på min lilla 22%'iga tjänst så vill de att jag ska vikariera hos en annan brukare som sedan kommer bli en fast tjänst!
detta är helt galet !

Sen när allt kommer börja lugna ner sig kommer ju jag bli sinnessjuk för att inget händer! Allt kom verkligen som BIG BANG, allt på en gång. Men hellre det än att ingenting händer!

Men det går oerhört bra nu och jag mår verkligen sjukt bra. Jag älskar när det händer saker runt omkring mig. Egentligen kanske jag borde jobba med typ kriminella människor? hm. kanske nåt jag måste överväga, få lite spänning i livet!

Imorn ska jag hämta Karin (vår vikarie) och sen drar vi vidare ut mot holmsund till brandbilen :) (la ni märke till att jag sa VÅR vikarie, medan jag är vikare själv också, haha)
hur ska jag nånsin kunna lämna mina underbara barn där?

Ikväll har jag förövrigt varit och ridit på min häst jag är medryttare på, en arab vid namn Milo.
SÅ skönt att få komma ut en sväng.

PUSS.
   Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0