FRIDAY, IM IN LOVE



En toppen fredag!

Varit på underbara brandbilen (förskolan) med underbara barn :) love it!
Förutom det så ringde de ifrån jobbet, där jag var på intervju i måndags (har inte fått jobbet än, de hade bara några "ytterligare" frågor att ställa.. Så om intervjun gick så dåligt som jag trodde, så tror jag inte att de skulle ha ringt upp mig igen :)

Och sen har det dykt upp en jättebra lägenhet på ett jättebra ställe, så jag ska åka dit nu och kika hur det ser ut utanför, sen ska jag och Krille åka och kika på lägenheten på antingen söndag eller nästa vecka någon gång :)
Hoppas verkligen !!!

Ha en jättebra helg nu.
Jag & Cassie ska åka ut till mormor och Berndt till Ostnäs och vara där i helgen medan Krille är i fjällen.

Jag saknar min pojkvän idag massvis.

LOVE.
     Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0