EN ANNAN DEL I STADEN



Är fortfarande i holmsund och arbetar. Trivs absolut inte lika bra på detta ställe, jag vill bara dö.
Kan inte sluta tänka på brandbilen, underbara underbara ställe. Varför kan inte jag få ett fast jobb där?
Varför, varför kan inte jag få vara kvar där? VAD har jag gjort för ont?
Trivdes så otroligt bra där, med personal, lokal och allra främst barnen!
 Det är stället jag kommer till när jag dör. det är typ paradiset.


I helgen/lördags skjutsade jag Krille till hans kompis, följde med in och träffade Jonathan och hans ur-trevliga tjej Emelie, vi satt och surra ett tag innan det var dags för dem att dra på nästa fest, så jag skjutsade dem vidare och sen fick jag en körning till, till Björn & Anette, så jag åkte o skjutsade dom och sen åkte jag tillbaka in till stan, hämtade upp Karin och vi åkte hem till mig..
Hade masssssssssvis med vin övers, så vi tog 1 glas... som till slut bidde 2... och måste ha slutat på hur många som helst!! Jag blev iaf dyngrak, Karin vet jag inte riktigt, men nåt måste hon känt eftersom hon tog några vattenglas eftersom (hihi).. Klockan blev väl kring 00-01 innan hon skulle åka hem till sig igen.. :)
det var jäättetrevligt och så himla kul att lära känna någon!

Igår åkte jag ut till Gunnismark med Hanna, vi hade bestämt att vi skulle rida.
Med tanke på att jag rider en 20-årig arab med en gammal sen-skada så är han inte det bästa hopp-objektet, så jag fick rida dressyr, medan Hanna hoppade runt på ett 7-årigt hoppglatt halvblod...... tror ni jag var avis eller?
Hoppning är ju min grej, jag kan inte rida dressyr och jag vill egentligen inte rida det heller.

Är galet sugen på att ringa Malin och fråga om jag får låna hennes häst upp hit, men jag måste nog vänta tills jag vet att jag har råd.. hatar verkligen när ekonomin sätter stopp för saker.

För övrigt, vill jag säga att NI SKA PASSA PÅ ATT SOLA UNDER SOLEN I ÅR (dvs EJ solarium).
Ozonlagret har ALDRIG nånsin varit så tunt som det är i år, därför har man sjukt lätt att få färg i år ;)
så passa på! (en grej jag hörde idag som jag annars aldrig skulle ha vetat, hehe).

KOM IHÅG (till mig själv). Boka tatueringstid innan sommarn.

Hoppas ni lever livet och har det bra.

LOVE.
   Patricia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0